keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Uusin tulokas

Moiiii, miä oon Pipsa!
Tai siis ainakin luulen olevani... Tällä hetkellä minua kyllä kutsutaan myös nimillä Riesa, Riiviö, pikku Paviaani ihan vaan muutamia mainitakseni. Oon nyt asunu täällä kaksi viikkoa. Ja mulla on täällä tollasia mukavia leikkitätejä, Molly ja Peetu on niiden nimet. Toi Molly on kyllä välillä vähän takakiree tyyppi, ei ollenkaan anna mun leikkiä sen hännällä tai korvilla.
Mutta toi Peetu, se se vasta onkin ihan mun paras kamu. Miä aika nopeesti hoksasin että kun säntäilen kamalasti edes takasin ni se juoksee mun kanssa, ihan mahtavaa! Ja sen hännällä miä saan aika useesti leikkiä.
Sitte Peetulla on myös paljon hienoja palloja joilla saan leikkiä itekseni tai sitte Peetun kanssa. Jos miä itekseni niillä leikin ni aika nopsasti Peetu kyllä hakee ne pois, on kuulemma SEN palloja...
Ja sitte oon myös aika taitava väijymään noita tätejä, niinku näin..
Mutta täällä miä nyt sitte asun näiden kanssa ja saan varmaan joskus toistekin tulla kertomaan mun juttuja tänne kun kait miäkin olen kaikenmaailman karvakorva.

1 kommentti:

  1. Pipsa sopii tuon söpistyksen nimeksi, ainakin sitten kun pahin riiviövaihe on ohi. Hienoa, että Peetu-tätin huumori kestää väijymiset ja häntäleikit.

    VastaaPoista